ورود/ثبت‌نام

درازیدرازی

آخرین معامله0.06%۱۶٬۱۸۰
اضافه کردن به دیده‌بان
2
دنبال کننده ها
جمع بندی نظر تریدرها در ماه اخیر
فروش
خنثی
خنثی
خرید

نمودار قیمت درازی و روند سیگنال های درازی

بازه زمانی:
نوع سیگنال:

نظر تریدر ها در مورد قیمت درازی

فیلتر:

چه کسی بیشترین سود را از درازی گرفته؟

فیلتر:

سیگنال‌های درازی

آخرین بروزرسانی:
تعداد پیام‌های امروز درازی:

فیلتر

نوع سیگنال

نوع تریدر

نوع پیام

IFMصندوق سرمایه گذاری. ا. بازارگردانی توسعه مل 0.066 میلیون سهم #درازی در تاریخ 1403/05/03 خریداری کرد و درحال حاضر 3.383 درصد از سهام #درازی را در پرتفوی سهامی خود دارد.

نوع سیگنال: خرید
منبع پیام:refrence
قیمت لحظه انتشار:
۱۶٬۱۸۰
اشتراک گذاری
درازی،نرم افزار تحلیل گر بورس - دایموند

#فبستم (با سوابق) #ولتجار #کازرو (بدون سوابق #درازی (حقوقی) 📅 تاریخ ورود 1403/04/31 ⚠️کاربران عزیز #ورود درصدی ها جهت اطلاع رسانی و به عنوان یکی از فاکتور های تحلیل معرفی می شود. جهت مشاهده سوابق حقیقی و حقوقی وارد سایت dnd.ir شوید. @dndir

نوع سیگنال: خنثی
قیمت لحظه انتشار:
۱۵٬۷۱۰
اشتراک گذاری
چه نمادی برای خرید از درازی بهتر است؟

IFMصندوق سرمایه گذاری. ا. بازارگردانی توسعه مل 14.408 میلیون سهم #درازی در تاریخ 1403/05/01 به فروش رساند و درحال حاضر 3.376 درصد از سهام #درازی را در پرتفوی سهامی خود دارد.

نوع سیگنال: فروش
منبع پیام:refrence
قیمت لحظه انتشار:
۱۵٬۷۱۰
اشتراک گذاری

شرکت داروسازی اسوه 14.408 میلیون سهم #درازی در تاریخ 1403/05/01 خریداری کرد و درحال حاضر 17.967 درصد از سهام #درازی را در پرتفوی سهامی خود دارد.

نوع سیگنال: خرید
منبع پیام:refrence
قیمت لحظه انتشار:
۱۵٬۷۱۰
اشتراک گذاری
اعتماد مارکت
اعتماد مارکت
رتبه: 7007
2.5

از دید من زامیاد شرف و حیثیت گروه خودروسازی کشور هست. شما دقت کنید خودرو خساپا خپارسو بقیه اکثرا یا زیان سازن یا به سمت زیان ده شدن در حال حرکت هستند یا کاهش سود چشمگیر دارن مثل خدیزل اما در بین تمام اینا خزامیا با تورم وحشتناک دست درازی های زیاد و هزینه تراشی های بی مورد سایپا باز توانسته بهتر از سال گذشته و بالاتر از تورم کسب و کار خودشو اداره کنه ... تازه دقت کنید همون‌طور که گفتم زامیاد تک محصولی هست و این محصول رو ۵۰ ساله داره تولید می‌کنه خیلی حرفه یک شرکت باتنها یک محصولی که ۵۰ ساله داره تولید می‌کنه از شرکت های که امکانات زیاد محصولات متنوع و غیره در اختیار دارند باز سود بیشتر و بهتری بسازه... البته اینم بگم تازه همین شرکت سود ساز رو انواع و اقسام دست انداز دارن برای درست میکنن چرا؟ چون چشم سوددهی و سوده بودنش رو ندارن و انواع و اقسام دست انداز براش ساختن اما یه امید الهی نقشه هایشان براب شد. ببیند زامیاد شرف و حیثیت گروه خودرو سازی کشوره و واقعا واقعا یک تنه پرچم گروه خودروسازی رو نگه داشته آن هم با دست خالی با تک محصولی بودن خودش با محصول قدیمی و محبوب خودش با تمام ظلم و جفاهایی که در معاملات ۱۲۹ در حق زامیاد شد با تمام ازار و اذیت های استاندار اما باز زامیاد میدان داری کرده پرچم داری کرده و در گزارش اخیر در سه ماهه نزدیک به ۳۰ تومن ساخته در سال گذشته ۱۰۳ تومن ساخته و این یک کار فوق العاده ست. زامیاد شرکتی هست که باید ازش الگو برداری بشه بجای اینکه بقیه خودروساز ها راه زامیاد رو برن حاکمیت شرکت زامیاد و امثال اینا رو که چرخ تولید کشور رو دارن میچرخون سرپا کنه متاسفانه دارن یک عده مافیا کور چشم دست اندازی میکنن اما این تیر آن ها هم به سنگ خورد کما اینکه خورده و زامیاد تازه اول ماجرا جویی هاشو در صنعت تولید هست. باز عرض میکنم زامیاد نامیرا هست و مرگ ندارد. به حقیقت که زامیاد میدان دار و پرچم دار صنعت خودرو هست.

نوع سیگنال: خنثی
قیمت لحظه انتشار:
۱۵٬۹۰۰
اشتراک گذاری
اعتماد مارکت
اعتماد مارکت
رتبه: 7007
2.5

#خزامیا گزارش سه ماه بهار ۱۴۰۳ نزدیک به ۳۰ تومن در حسابرسی نشده شود محقق کرد. این شناسایی سود در شرکت در حالی هست که شرکت مادر سایپا انواع دست درازی و هزینه تراشی را به شرکت تحمیل کرده اما با تمام این وجود زامیاد در بهار به سود ۲۸ تومنی رسیده توجه شما رو جلب میکنم یه یک نکته آن هم این که زامیاد یک شرکت تک محصولی هست با یک محصول این مدلی دارد کار میکند اگر از تک محصولی خارج شود ببیند حاشیه سود چقدر بالا میرود. البته سایپا حق داره که نزاره سود زامیاد از یک حدی بیشتر شه اگه شود زامیاد بالای ۴۰ تومن میرفت هیچ آبرویی برای صنعت خودرو سازی کشور نمیموند چرا که زامیاد شرکتی تک محصولی در یک صنعت با نرخ گذاری دستوری بتونه چنین سودی بسازه و بقیه خودرو ساز های دیگه زیان بسازن با تنوع محصولات واقعا شرف خودروسازی کشور می‌رفت. در ادامه توجه شما رو جلب میکنم به گزارش سه ماه بقیه خودرو ساز ها 🟢خزامیا ۲۸ تومن سود🟢 ❌خدیزل ۴ تومن سود ❌خاور ۲ تومن سود ❌خبهمن ۱۰ تومن زیان ❌خودرو زیان انباشته سنگین ❌خساپا زیان انباشته سنگین ❌خکاوع زیان زامیاد قابل مقایسه با هیچ کدام از خودروساز ها و تجاری ساز ها نیست دقت کنید زامیاد تک محصولی هست و این سود رو با نیسانی که ۵۰ ساله هست ساخته. شما خزامیا را با محصولات متنوع زامیاد ۲ پیشرفت در طرح های توسعه در سالهای آینده تصور کنید ببیند چه غولی شد. متاسفانه در مقطع فعلی تنها جرم زامیاد هم گروهی با لگن های خودرو ساز هست. وگرنه شما گزارشات سه ماه نه تنها گروه خودرویی بلکه کل بازار رو با زامیاد مقایسه کنید متوجه شد که جز ۲ـ۳ تا شرکت برتر در گزارش دهی در بهار بوده آن هم در یک شرایط نابرابر با کلی دست درازی در صورت های مالی ش. فقط میتونم تاسف بخورم که امروز چقدر ناشیانه غیر حرفه ای آماتور گونه و از روی حس قمار داشتن سهمی که ۵۰۰ میلیون رو ۴۴۰ صف خرید براش زدن رو ۳۹۰ با پی بر عی ۳/۵ داشتن حراج میکردن. متاسفم واقعا. آدم میمونه چی بگه به اینا 😂

نوع سیگنال: خنثی
قیمت لحظه انتشار:
۱۵٬۹۴۰
اشتراک گذاری

IFMصندوق سرمایه گذاری. ا. بازارگردانی توسعه مل 0.002 میلیون سهم #درازی در تاریخ 1403/04/24 خریداری کرد و درحال حاضر 4.816 درصد از سهام #درازی را در پرتفوی سهامی خود دارد.

نوع سیگنال: خرید
منبع پیام:refrence
قیمت لحظه انتشار:
۱۷٬۰۰۰
اشتراک گذاری

IFMصندوق سرمایه گذاری. ا. بازارگردانی توسعه مل 0.026 میلیون سهم #درازی در تاریخ 1403/04/23 خریداری کرد و درحال حاضر 4.816 درصد از سهام #درازی را در پرتفوی سهامی خود دارد.

نوع سیگنال: خرید
منبع پیام:refrence
قیمت لحظه انتشار:
۱۶٬۶۱۰
اشتراک گذاری

IFMصندوق سرمایه گذاری. ا. بازارگردانی توسعه مل 0.041 میلیون سهم #درازی در تاریخ 1403/04/20 خریداری کرد و درحال حاضر 4.814 درصد از سهام #درازی را در پرتفوی سهامی خود دارد.

نوع سیگنال: خرید
منبع پیام:refrence
قیمت لحظه انتشار:
۱۶٬۸۵۰
اشتراک گذاری
نبض بازار بورس
نبض بازار بورس
رتبه: 6740
0.6
درازی،نبض بازار بورس

#دارویی (2) #ماهانه #فصلی ❇️ درآمد بهار 1403 به بهار 1402 ➖ #دسبحان فروش 322میلیارد تومانی : افت -7% ➖ #دابور فروش 654میلیارد تومانی : رشد 93% ➖ #کاسپین فروش 530میلیارد تومانی : رشد 41% ➖ #دسینا فروش 471میلیارد تومانی : رشد 42% ➖ #دتماد فروش 590میلیارد تومانی : رشد 58% ➖ #دقاضی فروش 409میلیارد تومانی : رشد 18% ➖ #دامین فروش 320میلیارد تومانی : رشد 6% ➖ #دکیمی فروش 195میلیارد تومانی : افت -13% ➖ #دفرا فروش 238میلیارد تومانی : رشد 13% ➖ #درازی فروش 3,632میلیارد تومانی : رشد 63% ✔️ کانال تحلیلی پارسیس

نوع سیگنال: خنثی
قیمت لحظه انتشار:
۱۷٬۱۰۰
اشتراک گذاری
سلب مسئولیت

هر محتوا و مطالب مندرج در سایت و کانال‌های رسمی ارتباطی سهمتو، جمع‌بندی نظرات و تحلیل‌های شخصی و غیر تعهد آور بوده و هیچگونه توصیه‌ای مبنی بر خرید، فروش، ورود و یا خروج از بازار بورس و ارز دیجیتال نمی باشد. همچنین کلیه اخبار و تحلیل‌های مندرج در سایت و کانال‌ها، صرفا بازنشر اطلاعات از منابع رسمی و غیر رسمی داخلی و خارجی است و بدیهی است استفاده کنندگان محتوای مذکور، مسئول پیگیری و حصول اطمینان از اصالت و درستی مطالب هستند. از این رو ضمن سلب مسئولیت اعلام می‌دارد مسئولیت هرنوع تصمیم گیری و اقدام و سود و زیان احتمالی در بازار سرمایه و ارز دیجیتال، با شخص معامله گر است.

نماد برگزیده
برترین تریدر‌
دنبال شده
هشدار